Tinta xinesa


Són coses que passen quan començo a remenar llibres a l'atzar. Els fullejo i molts cops acabo trobant coses interessants. Així va ser com vaig descobrir un fotògraf del segle XIX, Charles Marville. Era un llibret petit, amb les fulles mig desenganxades, ben farcit de fotos de carrers de París i quan vaig fixar-m'hi en una en concret, vaig saber que n'acabaria fent el dibuix amb tinta xinesa. I és el que veieu. Això sí; per jugar una mica vaig afegir-hi algunes modificacions i elements dispersos.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Llicència de Creative Commons
negatiuspositius de Meritxell està subjecta a una llicència de Reconeixement-NoComercial-SenseObraDerivada 3.0 No adaptada de Creative Commons
Creat a partir d'una obra disponible a negatiuspositius.blogspot.com